כל מה שחם בעולם הנדל"ן
27/12/23
יוון מתכוננת להשתמש בפלטפורמות מדיה חדשות כמו טיקטוק כדי למשוך תיירים ולגוון את הצעותיה, כך אמרה שרת התיירות אולגה קפלויאני. השרה אופטימית לגבי עונת התיירות הקרובה, בעקבות שנת 2023 ששברה ציוני דרך.
בראיון שנערך לאחרונה, שרת התיירות אולגה קפלויאני שיתפה כי יוון שואפת להשתמש בפלטפורמות כמו טיקטוק כדי לקדם את עצמה בשווקים בינלאומיים בצורה דינמית. היא הדגישה ששנת 2023 רשמה מספרי שיא בהגעת תיירים ובהכנסות, ועברה את הנתונים של 2019. מתכוננת לשנת 2024, קפלויאני הכריזה על תוכניות להרחיב את תחום התיירות של יוון על ידי הצגת אטרקציות חדשות כמו פארקים לצלילה ומרינות. בנוסף, היא חשפה הארכה להגשות הצעות לגבי פיתוח מרינות, מה שמצביע על המשך ההשקעה בתשתית התיירות של יוון.